شنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ |۲۵ صفر ۱۴۴۶ | Aug 31, 2024
خدری

حوزه/ حجت الاسلام خدری با بیان اینکه اولویت دولت جدید باید رفع معضلات اقتصادی باشد ابراز داشت: امروز باید به دور از تنش بدون به دور از دعوا و به دور از گرایش‌های افراطی و جناحی، هر کس که مسئولیت پذیرفته باید گرایش‌های جناحی را کنار بگذارند و برای کشور کار کنند.

حجت الاسلام رضا خدری مدیر حوزه علمیه استان بوشهر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به رای اعتماد مجلس به وزرا دولت چهاردهم گفت: رای اعتمادی که مجلس به دولت داد رای اعتماد بسیار خوب و بالایی بود، مقام معظم رهبری هم از دولت پشتیبانی کردند که ایشان البته همیشه از همه دولت‌ها پشتیبانی می‌کنند و از رای مردم حمایت می‌کنند، از این دولت هم پشتیبانی کردند در سخنانی که در دیدار با هیئت دولت هم داشتند دوباره به خوبی حمایت کردند و البته توصیه‌های بسیار ارزشمندی هم فرمودند.

وی بیان داشت: اکنون که همه ارکان نظام برای کمک به دولت هماهنگ شده‌اند، از مقام معظم رهبری تا قوای مختلف نظام، از مجمع تشخیص مصلحت گرفته تا قوه قضاییه تا قوه مقننه همه دست به دست هم دادند تا به دولت کمک کنند، بنابراین هیچ بهانه دیگری نباید باشد.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر بیان کرد: واقعا دولت باید با کمک مردم و با کمک ارکان نظام برنامه‌ریزی‌های خوبی داشته باشد و البته باید بر اساس اولویت پیش برود و به دور از تنش و حاشیه‌سازی و با اجتناب از دعوهای سیاسی که رئیس جمهور محترم در مناظره‌ها و در جاهای دیگر هم بیانشان این بود که ما اول باید دعواها را حل کنیم.

حجت الاسلام خدری با بیان اینکه اولویت دولت جدید باید رفع معضلات اقتصادی باشد ابراز داشت: امروز باید به دور از تنش بدون به دور از دعوا و به دور از گرایش‌های افراطی و جناحی، هر کس که مسئولیت پذیرفته باید گرایش‌های جناحی را کنار بگذارند و برای کشور کار کنند.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر بیان کرد: اولویت‌های مردم و اولویت‌های جامعه که رهبر عزیز انقلاب اسلامی هم بر آن تأکید کردند، رفع تورم و گرانی است. باید بنشینند بر اساس اولویت بندی کار کنند.

وی گفت: مهار تورم، حل معضلات اقتصادی حل ناترازی‌های اقتصاد، ارتقای ارزش پول ملی و ارتقای قدرت خرید مردم از اولویت‌هاست که ان شالله امیدواریم دولت به خوبی برنامه‌ریزی کند و کار را پیش ببرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha